Mergi la conţinutul principal

Garanții & Reparații

 

 
 
 

 

 

Garanția produselor vândute www.mothercare.ro

 

Pentru toate produsele vândute și livrate de către www.mothercare.ro beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

 

Certificat de garanție pentru îmbrăcăminte și încălțăminte

 

Condiții generale de acordare a garanției:

 

Păstrați factură primită la cumpărarea produselor pentru eventualele reclamații de calitate care pot fi adresate la  [email protected], în perioada de garanție. Prezentul certificat  de garanție va asigura toate drepturile conferite de legislația în vigoare (Legea nr. 449/2003, Ordonanță Guvernului României nr. 21/1992, republicată). Modalitatea prin care se asigura consumatorului garanția este înlocuirea produsului. Termenul de garanție este de 20 de zile de la dată livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Răspunderea vânzătorului este asumată în conformitate cu dispozițiile art.16 din Legea 449/2003. Rezoluția contractului se face în condițiile art. 11 din Legea 449/2003, precum și art. 14 și art. 15 din OG 21/1992 republicată. Măsură reparatorie poate fi stabilită prin negociere comună. Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de folosire din certificatul de garanție a produsului. Termenul de soluționare a reclamațiilor este de 15 zile.

 

Instrucțiuni de întreținere articole de îmbrăcăminte:

 

Ori de câte ori se impune, îmbrăcămintea se spală sau se curată conform instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară Se vor folosi numai detergenți care respectă normele de calitate impuse de legislația internațională privind siguranță utilizării acestor produse. Nu folosiți pentru spălarea/curățarea articolelor dvs produse de curățat industriale (sodă sau alți derivati chimici). Acestea pot deteriora ireversibil produsul, fapt ce nu este acoperit de garanție. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte la temperaturi mai mari decât cele specificate pe eticheta interioară. Nu uscați produsul prin expunerea la surse de căldură (radiatoare electrice, aragazuri etc). Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei. Feriți produsul de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforari sau orice acțiune fizică de natură să-l deterioreze. În cazul în care apelați la servicii specializate de curățătorie/spălătorie pentru întreținerea produsului, societatea noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de nici un fel de defect ce poate apărea că urmare a procesului de curățare/spălare.

 

Important

 

Compoziția, instrucțiunile de întreținere precum și pictogramele cu instrucțiunile de curățare și întreținere ale produsului se găsesc pe eticheta interioară a acestuia. Acestea sunt specifice produsului dvs și este obligatorie consultarea acestora.

 

Verificați  semnificația pictogramelor de pe eticheta interioară a produsului dvs!

 

 
 

Instrucțiuni de întreținere articole de încălțăminte:

 

 

Încălțămintea cu fete din piele netedă sau presată se curată de praf cu o cârpă moale sau cu o perie, iar petele de grăsime sau alte impurități se îndepărtează cu o cârpă înmuiată în soluție apoasă de detergent. Încălțămintea cu fete din piele întoarsă, antilopă sau nabuc, uscată, se curată cu o perie specială pentru pielea de antilopă. Nu folosiți apă pentru că materialul se poate pată. Încălțămintea cu fete din materiale sintetice se curată de praf cu o cârpă uscată. Petele pot fi îndepărtate cu o cârpă înmuiată în soluție slabă de apă şi săpun (1-2%). Nu se va întrebuința ceară de pantofi. Încălțămintea din material textil după fiecare purtare, se va curată de praf cu o perie uscată. Petele de ulei sau de grăsime pot fi îndepărtate cu soluții pentru pete destinate materialelor textile.  Încălțămintea cu fete din lac şi cea din piele metalizată se curată de praf cu o cârpă moale.

 
 
 

 

Certificat de garanție pentru mobilier,cărucioare,scaune auto și electronice

 

Instrucțiuni privind garanțiile  pentru mobilier ,cărucioare,scaune auto și electronice

 

Politica de garanție și formularul de reclamație pentru produsele mari aparțînând departamentelor mobilier, cărucioare, scaune auto și electronice pot fi găsite aici

 

Reclamații 

Denumirea, modelul, codul produsului, dată cumpărării, și prețul se găsesc pe factură și reprezintă date esențiale de care societatea noastră are nevoie pentru soluționarea oricăror reclamații ulterioare.

Pentru a ne ajută să facem față cererii dvs. în cel mai rapid mod posibil, vă rugăm să ne contactați la [email protected], și să ne trimiteți informațiile de mai jos pe e-mail:

 

- Subiectul e-mailului: Cerere de garanție

- Atașarea unei copii a facturii de achiziție

- O scurtă descriere a defecțiunii / defectului observat al produsului

- Câteva imagini sau videoclipuri scurte pentru a ilustra problema descrisă mai sus

- Certificatul de garanție 

 

După ce am primit și examinat informațiile de mai sus, vă vom contacta pentru a vă ghida în etapele pentru soluționarea cererii dvs.