Mergi la conţinutul principal

Termeni & Condiții

 

 

 

  Termeni și condiții de vânzare

Aceștia sunt termenii și condițiile care guvernează toate achizițiile de produse pe care le veți implementa de la mothercare.ro. Putem schimba periodic acești termeni, astfel încât să fiți informați despre termenii dvs. actuali înainte de a face achizițiile.

  • Ordin: Puteți trimite o comandă pentru produsele de la mothercare.gr completând informațiile necesare în pagina de rezumat a comenzii și făcând clic pe butonul de expediere a comenzii. Toate prețurile sunt reflectate în lei și includ TVA, cu condiția ca livrarea să aibă loc într-o locație din România. Comenzile din afara României pot fi supuse unor taxe suplimentare. Bunurile furnizate nu sunt destinate revânzării. Nu avem obligația de a accepta comanda dvs., dar de obicei o facem atunci când produsul este disponibil, comanda reflectă prețul curent, iar cardul dvs. de credit / card de debit  sunt aprobate de  Banca care va eliberat. card de credit. / card de debit. Afișarea oricărui produs pe site-ul nostru web nu este în niciun caz o ofertă de la noi pentru a vă vinde. Răspunsul tău este această ofertă. Prin urmare, nu suntem obligați să vă vindem niciun produs la un preț mai mic decât cel afișat pe site-ul nostru web.
  • Acceptarea comenzii: Vă vom notifica cu privire la acceptarea comenzii dvs. de cumpărare prin e-mail la scurt timp după primire și atunci va exista un acord obligatoriu între acești termeni și condiții (dar fără a aduce prejudiciu dreptului nostru de a retrage această acceptare atunci când oferta dvs. este menționată. în produsele care au prețuri sub ceea ce ne-am propus și / sau unde au fost aplicate sau utilizate greșit reduceri). Dacă nu primim comanda dvs. din niciun motiv sau prețul produsului a crescut între momentul comenzii și acceptarea acesteia (sau dacă există o taxă suplimentară de livrare), vă vom anunța despre modificare. Va trebui apoi să retrimiteți comanda. 
  • Tradiţie: Facem toate eforturile pentru a livra toate produsele în România în șapte zile lucrătoare de la acceptarea comenzii dvs. În cazul în care acest lucru nu este posibil, noi sau partenerii noștri (transportul vă va anunța și, dacă nu afirmăm ceva diferit, produsele dvs. vor fi livrate în termen de 30 de zile de la acceptare. Acest lucru nu se poate aplica livrărilor în afara României. Toate livrările vor fi făcute la adresa pe care ați specificat-o în comanda dvs. Punem, la discreția și cheltuielile noastre, să livrăm părți ale comenzii dvs. separat. Toate livrările trebuie semnate și veți fi responsabil pentru produsele imediat ce sunt livrate și găsiți că sunt conforme cu dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat către dumneavoastră imediat ce vom primi plata integrală. Dacă nu vă putem livra produsele la adresa specificată din orice motiv (cu excepția cazului în care greșim), vă vom anunța și vom stoca produsele pe propriul risc. Dacă doriți ca noi să vă trimitem produsele din nou, pot exista costuri de livrare suplimentare pentru care vă vom informa. Dacă nu avem nici un răspuns de la dvs. în termen de 30 de zile, vom anula comanda și vă vom returna plata, redusă în funcție de costurile  de transport pot exista costuri suplimentare de livrare pentru care vă vom informa.
  • Plată: Pentru livrare, vă vom percepe factura pentru plată la momentul comenzii. Facem toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura că comanda și tranzacțiile ulterioare sunt efectuate printr-un link securizat. Întrucât nu suntem responsabili pentru operarea legăturii sigure, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere care poate apărea dacă un terț are acces neautorizat la orice informații pe care le furnizați prin intermediul acestui link. Dacă produsele nu sunt disponibile din orice motiv, după ce acceptăm comanda dvs., vă vom informa. Nu vă vom percepe nicio taxă pentru aceste produse și vă vom rambursa toate sumele deja plătite (dacă există) prin creditarea cardului de credit / cardului de debit .

 

  Regulamentul privind protecția consumatorilor din 2013

Legislația relevantă (articolul 3e din Legea 2251/1994 modificată) vă oferă următoarele drepturi de anulare atunci când achiziționați electronic sau prin telefon:

  • Aveți dreptul de a anula orice comandă pe care o faceți cu noi online sau prin telefon în termen de 14 zile, fără motiv. Perioada de anulare va expira după 14 zile de la data primirii sau, dacă comanda este un cadou pentru livrare către un terț, în ziua în care terțul specificat în comandă este obținut de dvs., deținerea fizică a bunurilor pe care le-ați comandat ( „Termenul de anulare”).
  • Pentru a vă exercita dreptul de a anula, trebuie să ne notificați decizia dvs. de a anula comanda dvs. Trebuie să urmați procedura de anulare descrisă în secțiunea Retur,schimburi & drept de retragere .
  • Pentru a respecta Termenul de anulare, trebuie să ne trimiteți comunicarea dvs. cu privire la exercitarea anulării chiar înainte de termenul de anulare.

 

 

   Anulări / Returnări

Dacă anulați o comandă, vă vom rambursa toate plățile efectuate pentru această comandă, inclusiv costurile de livrare. Vom rambursa banii fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de:

  • Dacă ați primit deja produsele: la 14 zile de la primirea articolelor de la dvs.
  • Dacă nu ați primit produse: la 14 zile de la primirea anulării comenzii dvs.
  • Dacă doriți să vă exercitați dreptul de a anula, sunteți obligat să păstrați mărfurile în stare excelentă și în ambalajul original până la returnarea acestora.
  • Trebuie să ne trimiteți produsele fără întârzieri nejustificate și cu siguranță în cel mult 14 zile din ziua în care ne-ați notificat anularea comenzii dvs. Costul returnării mărfii este suportat de dumneavoastră.

Vom rambursa utilizând aceleași mijloace de plată ca și cele folosite pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit altfel. În orice caz, nu veți suporta costuri suplimentare ca urmare a restituirii. Vom reține restituirea până când vom primi mărfurile înapoi.

Dacă produsele returnate nu sunt în conformitate cu termenii enumerați în Retur,schimburi & drept de retragere,putem, în orice caz, să refuzăm restituirea. 

 

  Schimbări

Vă rugăm să citiți în detaliu toți termenii politicii noastre privind modificările și returnările . De asemenea, puteți găsi răspunsuri la întrebări frecvente despre modificări și reveni la întrebări și răspunsuri frecvente 

 

 

  Garanţii

Produsele vândute prin intermediul acestui site sunt concepute pentru a se conforma cerințelor legale și standardelor relevante de siguranță din România. Prin urmare, nu putem garanta că niciun produs respectă cerințele de sănătate, siguranță sau alte condiții legale care se aplică în afara României, cu excepția cazului în care livrarea se face în SEE și se aplică regulile comune pentru protecția și protecția consumatorilor din SEE.

 

Vom înlocui produsele (sau, după caz, partea defectuoasă) în mod gratuit sau vom restitui prețul produselor sub formă de credit pe cardul de credit / cardul de debit . Acest lucru se aplică numai dacă au fost respectate instrucțiunile care reglementează utilizarea produselor. Nu vom mai avea nicio responsabilitate pentru produse. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. legale în calitate de consumator.

 

 

 O platformă online de soluționare a litigiilor

Comisia Europeană a înființat o platformă online pentru soluționarea litigiilor mai ușor.

 

Vă rugăm să faceți clic aici  pentru a intra în platformă.

 

 

 

  În general

 

Toate drepturile rezervate. Reproducerea acestui site web sau a oricăror materiale legate de programul de fidelizare în totalitate sau parțial în orice mod este interzisă fără acordul prealabil în scris al  SYSMEROM COM  SRL.

 

Termenii și condițiile sunt reglementate de legislația Româna și sunt supuse jurisdicției exclusive a instanțelor Românesti.

 

SC SYSMEROM COM SRL

C.I.F.: RO 16236548

Nr ord reg com: J40/4110/2004

Sediul: Str. Giuseppe Garibaldi Nr. 4, Sc. D, parter, ap. 43

Sector 2, Bucuresti, cod postal 020223

 

EMAIL: [email protected]