Mergi la conţinutul principal

Retur,schimburi & drept de retragere

 

 

 

 Termenii și condițiile returnării 

Pentru a returna orice articol cumpărat de pe www.mothercare.ro:

Produsele trebuie să fie în stare excelentă, neutilizate și în ambalajul original cu toate etichetele lor. 

Produsele returnate trebuie să aibă toate documentele de însoțire (ex. bon fiscal, factură și AWB sau bon cadou).

Articolele vândute cu un cadou suplimentar (de exemplu, 1 + 1 cadou) trebuie să fie returnate împreună cu cadoul suplimentar. În caz contrar, valoarea cadoului va fi dedusă.

Toate returnările  de articole sunt procesate la valoarea lor de cumpărare.

Cardurile  cadou nu pot fi schimbate  în numerar . În cazul returnării produselor achiziționate cu un card cadou, se va returna doar diferența achitată suplimentar față de valoarea cardului , iar un nou card cadou va fi emis conform termenilor de returnare și vânzare.

 

 

 Returnarea produselor nu este acceptată în următoarele cazuri:

Produsele care nu pot fi returnate din motive de securitate în sănătate și igienă sau care au fost desigilate după livrare, cum ar fi produsele cosmetice, costume de baie, șosete, lenjerie de corp, lenjerie intimă, tetine, etc.

Produsele fabricate conform specificațiilor clienților sau clar personalizate, cum ar fi comenzi speciale pentru mobilă, articole din metal, comenzi speciale pentru cărucioare, saltele etc.

Documente audio sau video sigilate care au fost desigilate după livrare (CD, DVD), cărți. 

 

La primirea articolelor (la locația specificată), se va verifica dacă sunt respectate condițiile de mai sus. Dacă da, mothercare va continua cu procesarea schimbului sau rambursarea valorii acestuia.

 

Anularea / Rambursarea valorii comenzii

În cazul în care clientul dorește să anuleze o comandă, trebuie să trimită un e-mail la [email protected] specificând numărul de comandă, iar în subiectul e-mail-ului trebuie să menționeze ANULARE COMANDĂ.

Dacă plata a fost efectuată folosind un card de credit sau de debit prin intermediul magazinului online, Compania, cu condiția ca plata să fi fost primită de către Bancă, este obligată să informeze Banca despre anularea tranzacției, astfel încât Banca să poată continua cu procesarea acesteia. În urma acestor informații, Compania nu are nici o responsabilitate pentru timpul și modul de executare a rambursării sumei, aceasta fiind reglementată prin contractul încheiat între Banca emitentă și Client.

În cazul în care plata a fost făcută în numerar la livrare sau transfer bancar, restituirea se va face într-un cont bancar indicat de client. Pentru ca restituirea să aibă loc, clientul trebuie să furnizeze detalii ale contului menționat, cum ar fi: IBAN, numele beneficiarului și banca de referință, conform e-mailului solicitat de restituire inițial.

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Mothercare, in contul indicat la completarea formularului de retur.
Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

 

Model de formular de returnare este indicat mai jos.

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va returnați produsul.Așa cum am stipulat mai sus, nu este obligatoriu să completați acest formular tip (informarea poate fi trimisă pe email, sub orice formă).

Catre SC SYSMEROM COM SRL,

 

Comandate la data ………… / primite la data …………

Motivul returnarii fiind:...........................

Numar comandă .................

Numele  …………

Adresa …………

Data …………

Pentru returnarea contravalorii produselor achitate, va rugam sa completati campurile de mai jos : (Datele sunt necesare pentru returnarea contravalorii produselor achitate, singura optiune fiind transferul bancar, iar toate comisioanele bancare vor fi suportate de catre S.C. Sysmerom Com s.rl. ) 

Banca:__________________________________

Contul:__________________________________

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) …………

 

 

În cazul în care comanda nu a fost încă predată companiei de curierat, mothercare va rambursa întreaga sumă clientului.

 

În cazul în care comanda a fost livrată de către compania de curierat, și clientul a primit coletul,mothercare va rambursa suma primită de la Client minus costul transportului.

 

 

Returnarea produselor pentru anularea sau rambursarea valorii comenzii

Ambalează sigur articolele astfel încât să fie protejate.

Trimiteți coletul prin curier la la următoarea adresă: Sysmerom Com SRL Magazin Mothercare Șoseaua București-Ploiești 42D, parter Bucuresti, 013696 Telefon 021.208.97.40

Nu putem ridica colete de la Posta Romana , va rugam sa expediati coletele printr-o firma de curierat sau cu livrare la adresa de mai jos . 

În cazul returnării, taxele de returnare a produselor către depozitele principale ale Companiei vor fi suportate de către Client. Dacă returul se datorează unei erori alei companiei, taxele de returnare sunt suportate de către companie.

Trimiteți un e-mail la [email protected] conform indicațiilor din procedurile de mai sus.

 

Schimbarea produselor din comandă

În cazul în care Clientul dorește să returneze produsul pe care l-a cumpărat pentru a-l schimba cu un alt articol, are posibilitatea de a face acest lucru în termen de 20 zile lucrătoare de la data primirii articolului, cu condiția ca Termenii de modificare / returnare a articolelor să fie îndepliniți .Poate schimba produsul  în magazinele Mothercare ,prin prezentarea  facturii sau a cardului de schimb.

În cazul schimbării articolelor, Clientul va trebui să aleagă articole noi de valoare egală sau mai mare decât cele returnate.

În cazul în care Clientul nu poate merge la unul dintre magazinele noastre, urmează procesul de rambursare prezentat in Returnarea produselor pentru anularea sau rambursarea valorii comenzii.

 

Modificarea comenzii

Comanda nu poate fi modificată. Dacă doriți să schimbați o comandă, o puteți anula urmând procedura indicată mai sus în: Anularea / Rambursarea valorii comenzii și continuați cu o nouă comandă.

 

 Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese